söndag 16 augusti 2015

Saker man inte bör göra...

När man druckit öl.
Man ska inte ta kopplet som man vet har
ett trasigt lås när man går ut med hunden.
För då rymmer hunden.
Det gör han även när jag inte druckit öl.
Men då är mina reaktioner lite snabbare.
Han brukar alltid komma tillbaks och sätta sig utanför
porten och kvida.
Så var inte fallet denna gången.
Jo han kom tillbaks men bestämde sig av någon anledning
för att ta källarvägen.
Och jag kollade porten hela tiden.
Hade inte en tanke på källaren.

Men då dök postmannen och min hunds far med ägare upp.
Zeus var hittad igen.
Det var den historien.
Andra saker man inte bör göra efter att ha konsumerat
alkoholaktiga drycker.
Man bör verkligen inte diskutera någonting över huvudtaget.
För när man (läs jag) har öl i kroppen så vet man ju allt.
NOT.
Jag såg att Spanien har läst min blogg.
Det var ju lite najs ;)
Jag skickar en ursäkt mot Barcelona.

Frågan är nu då.
Varför dricker man öl,blir av med sin hund,och
pratar om saker som man egentligen inte har med
att göra.
Svaret: Det är gott.Även om man blir lite dum i huvudet.
Jag skulle faktiskt lika bra kunna dricka alkoholfri öl.
För jag gillar smaken.
Dock är alkoholfri öl mycket dyrare.
Konstigt nog så är det faktiskt så att ju mer procent
alkohol det finns i en öl desto billigare är den.
Är inte det lite konstigt?

Detta var dagens historia från mig.
Ha det gott mina vänner.
Ni andra,ni vet själv.
                                          Som någon sade,han ser glad o nöjd ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar