lördag 15 augusti 2015

Vädret igen

Det ligger säkert något i att mäniskan aldrig är nöjd.
Jag är inte nöjd med VÄDRET!
Det här är den konstigaste sommar jag varit med om.
Först tog den väldigt lång tid på sig att dyka upp.
När den väl dök upp.
Så har det varit skitvarmt,skitkallt,regnigt och åska hela tiden.
Man brukar ju inbilla sig att om det åskar och regnar
så blir det svalt och skönt efter.
Men ICKE.
Det blir numera lika J...a skitvarmt i alla fall.
Det är ju underbart för dom som gillar det,grattis till er :)
Men i dont like.

Vidare
i natt ringde min mobil kl 03.08.
Från hemligt nr.
Svarade jag?
Nopp.
Man kan inte ringa kl 03på natten och förvänta sig att
jag ska svara.
För även om jag inte sover så har jag inte lust att prata med någon
vid den tiden.
Kanske jag svarat om det inte varit hemligt nr.
Vem vet.
Det känns väl som om det är något vi aldrig får reda på :)
Och det är lugnt för mig.

Dock ringde det igen icke från dolt nr.
Och en person som sa,
-Jag ska handla.
-Vad behöver du?
Jag- Typ inget o allt.
Personen- ok im on my way.
Glad blev jag :)
Det var tomt i mitt hus,
fövånad?
Det är ofta tomt i mitt hus.
Men nu finns det jag behöver.
Ibland ganska ofta faktiskt är det så skönt
att bara vara jag.
Jag vet att jag är en väldigt snäll person.
Det är ofta det jag vinner på.
Synd om er som inte fattat det.
Mitt liv är oftast väldigt skönt.
Jag lever och bryr mig inte om dom som stör sig på mig.
Jag bryr mig mycket om mina vänner.
Kanske därför jag är en lycklig person.



Ha det gott mina vänner.
Ni andra.
Ni vet själv.




2 kommentarer:

  1. Vad bra. Då kan jag komma på besök nu få ... och få ett STORT glas kaffe. 😀

    SvaraRadera
  2. Är du riktigt snäll kan du få två :)

    SvaraRadera