tisdag 25 augusti 2015

Mega ÅNGEST!!!

Har jag i dag.
Kommer jag att ha i morgon,
0ch halva torsdagen.
För på Torsdag ska båda mina ögon opereras!!!!!
Hjärtat kör på i 150 hela tiden.
Jag tror aldrig att jag varit så här rädd i hela mitt vuxna liv.
Men jag har ju inte mycket val,eller hur?
Antingen får jag operera ögonen eller bli blind.
Det sista är inget alternativ.
Jag känner mig riktigt feg just nu.
Alla säger att det inte känns det gör det säkert inte heller.
Men jag måste ju bara oroa mig i alla fall.
Som Mr Khan uttryckte det,
Han- Skärp dig,
          du har fött tre barn skulle detta kunna vara värre?
Jag-Förvisso men jag födde dock inte dom med ögonen,
        dom kom från en helt annan kroppsdel där jag inte såg vad som hände.
Han- Ja men du får lugnande så det är ingen fara.
Jag- Jag har en film här vill du se hur det går till?
Han-Nej fy sjutton jag kan inte kolla på ögonoperationer det ser
         ju hemskt ut när dom pillar i folks ögon.
Jag-Shit vad cool du var då när det väl kom till kritan!!!!

Sedan var det en annan munter typ som sa -Ta det lugnt vad stirrar
du upp dig för?
Jag-Men jag är ju skitskraj (plus lite olika svordomar)!
Han-Det är inget att vara rädd för min mor har gjort det,
         hon sa att det kändes inte.
Jag-Men jag är inte din mor det kanske gör ont på mig.
Han-Nej då det kommer att bli så bra så.
Sa mannen som är så rädd för läkare och sjukhus så han kör flera
runder inan han vågar gå in.
Coola killar jag känner NOT.
Riktiga mesar är ni.
I ärlighetens namn är jag det också just nu.
Ha det gott mina vänner o ni andra ni vet själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar