fredag 14 augusti 2015

Som sagt jag skulle över bron.

Och nu är jag tillbaks.
Var ju bara tvungen att träffa en viss (liten) person
en gång till.
Sedan vet man ju inte hur lång tid det tar innan jag
ser honom nästa gång.
Den jag pratar om är en (liten) men alldeles fantastisk man.
Han påminner mig mycket om min son när han var liten.
Oj,så mycket rätt hans föräldrar har gjort.
Att vara ett år gammal och le mot hela världen utan att vara
rädd för någonting.
Det ser man inte ofta.
Det var ett tag sedan vi träffades.
Men vad gör han.
Två sekunders blyghet.
Sedan ser man hans underbara smajl,
samtidigt som han hoppar upp i mitt knä och sitter
där och babblar på ett språk jag inte förstår.
Men jag försöker hålla med i alla fall.
Jag tror inte att han bryr sig :)
Utan att alla andra ska bli sura på mig (eller bli sura om
ni vill vem bryr sig,inte jag 0ch säkert inte Ludde) så
är han en av dom coolaste killar jag träffat.
En underbar liten tjockis med ett bedårande smile.
Och en fantastisk personlighet som kommer att ta honom
långt i livet.
Jag blir lika glad varje gång jag träffar honom.
Och nej han är inte mitt barnbarn.
Men han är en fantastisk ung man.
Som har en speciell plats i mitt hjärta.


Till dig lilla stjärna.Jag träffar dig inte ofta men när jag
gör det lyser du upp min värld ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar