lördag 14 februari 2015

Det där med alla hjärtans dag ;)

Jag vaknar av att det börjar plinga i mobilen.
Och blir lite småsur.
Tänker i mitt stilla sinne,
VAD ÄR DET NU DÅ SOM INTE KAN VÄNTA!!!!
Så jag vänder mig om och fortsätter sova.
För att senare upptäcka att det trillat in 6 sms
med alla hjärtans dag hälsningar.
OOOOPS.
Det visar sig alltså att det är alla hjärtans dag i dag.
Och det har jag helt missat.
Hur gick det till?
Jag fick en fråga i går -Vad ska du göra i morgon.
Och jag svarade ganska otrevligt -Vadå vad ska jag göra i morgon?
Det är Lördag och jag ska inte göra något speciellt.
Nu förstår jag ju varför frågan ställdes.
Sorry Mr Khan.

Dock kan jag ju undra hur jag har kunnat missa det.
Det bevisar bara vilket tråkigt liv jag lever och hur ofta jag är ute.
För jag har tydligen missat all reklam.
Men det värmde ju att dessa människor tänkte på mig :)

Så till er mina vänner.
                                          Ha en underbar alla hjärtans dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar