söndag 22 februari 2015

Fb,öl och ögon.

Det är ingen bra kombination.
Jag tog mig några öl i går.
Eller nej,ganska många faktiskt.
Omdömet var inte direkt fantastiskt efter det.
Men det är ju gott med öl :)

I dag mår jag som jag förtjänar.
Nämligen ont i huvudet.
Och inte lite heller.
Det känns som om hjärnan håller på att rinna ut,
genom öronen.
Men men handling och konsekvens.
Och aldrig lär jag mig heller :(

Jag hade ett långt samtal med en trevlig kvinna om
ögonoperationer.
(då hade jag inte druckit öl)
Jag har ju lovat mig själv att jag ska göra operationen
detta året.
Året är ju långt och jag är skiträdd även om alla säger
att det inte gör ont.
Men har man ögonfobi så har man.
Kanske lika bra att ta tjuren vid hornen och få det gjort.
Ska bara samla lite mod först.
Det är inte mycket som skrämmer mig men när det gäller ögon,
speciellt mina egna är jag riktigt feg.

                                          Gårdagens goda öl.
                                                        Väldigt kasst öga


1 kommentar: