onsdag 18 juni 2014

För varmt igen!!!!

Jag har sysslat med att tänka springande eller
pratande i mobilen.
Tro mig det är inte bra något av det.
Varför går allting så trögt när det gäller myndigheter.
Får de betalt efter hur lång tid de kan ta på sig att få 
skickat ut de papper man ber om????
Och dessutom är det inte lite papper det handlar om.
Jag blir snurrig i skallen av att försöka reda ut vilka som ska vart,
min skalle är snurrig i vanliga fall nu känns det som sjögång där inne.

Senil light är mitt mellan namn.
Undrar om det är tid att undersöka om vi har Alzheimers i släkten.
(detta var inget skämt utan fullt allvar)

Dessutom fick jag remissen från Capio Medocular i dag.Jag 
ska vara där OM EN MÅNAD! Lägg då till att det tagit 4!!!! Månader att 
få en tid.Jag ser knappt något på mitt högra öga inte ens med glasögonen på.
Jag trodde i mitt stilla sinne att det skulle gå snabbare om man fick remiss.
Men oj vad fel jag hade.

Morgondagen kommer att bestå av,bank lägenhetsuppsägning osv,osv.
Hoppas att det blir regn och kallt för jag svettas ihjäl i denna värme.

Ja jag vet nu blev det en gnällblogg igen.
Det beror på att jag verkligen känner mig gnällig för tillfället.

                                          Ända fördelen är att det faktiskt är vackert ute.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar