tisdag 10 juni 2014

Här sitter jag kl 05.23

Har väntat hela natten på att sömnen skulle infinna sig.
Men det gjorde den inte.
Så jag är fortfarande vaken.
Tankarna snurrar kontant i mitt huvud.
Men ibland vet jag inte ens vad de handlar om,bara att de finns där,
hela tiden.
För mig är det en svaghet att gråta.
Så jag försöker låta bli men det kan inte hjälpas att det trillar en tår ibland.
Det ända jag just nu kan tänka på är begravning,alla papper som ska ordnas.
Förstår inte att det ska ta så lång tid.
Jag vill att det ska gå fort men tydligen tycker inte myndigheterna det.

Jag har en vän som följer mig vart jag än går.Sitter sidan om mig och lägger
sin tass i min hand.Jag vet inte hur han vet vad som händer men han vet.




Det låter säkert jättelöjligt för vissa personer är av den uppfattningen att en hund är
bara en hund.Men inte Zeus han är min vän precis som Felice´var.

Jag vet att jag kommer att klara det här och vara stark för mina barn.
Behöver bara lite tid att sörja och få in i mitt huvud att min mor faktiskt är borta.

Här kommer en bild på henne när hon var 15 år gammal.
och en låt som jag tycker mycket om.Det kanske låter konstigt för er.Men det har 
alltid varit så att att skriva är för mig det bästa sättet att bearbeta det jag har inom mig.








1 kommentar:

  1. Aww söta Zeus, som verkligen vill finnas där för dig.
    Jag är också väldigt övertygad om att han vet exakt vad
    som händer. Man får nästan känslan när man ser bilden
    på honom att han är orolig för dig, ser att du är lite ledsen
    men vet inte riktigt hur han skall få dig glad. :)

    SvaraRadera