torsdag 19 juni 2014

jag bad om skitväder i går :)

Och det fick jag.
I morse när jag skulle iväg så regnade det.
Ingen sol i sikte.
Någon måste ha lyssnat.
Nu är nästan allt ordnat och det känns bra.
Men det var långt att gå till södervärn!!!!
Men sedan gjorde det ju saken väldigt mycket bättre
att jag inte behövde gå hela vägen hem.
Det dök upp en väldigt speciell Carina som körde mig.
Det känns att jag börjar närma mig 60.
Det jag gjorde hur lätt som helst för 20 år sedan orkar jag inte
hälften av i dag.
But do not worry Sam.
I mina planer ingår det att stanna länge än ;)












                                                   Denna bilden är stulen från Carina
                                                    för jag tyckte den var så snygg.



1 kommentar:

  1. Kul att kunna vara till hjälp. Sedan gjorde det ju saken mycket bättre att jag själv också kunde shoppa liiite. hahaha
    Och ja, den bilden är riktigt fin. :)

    SvaraRadera