fredag 20 juni 2014

Midsommar

jul och påsk är de högtider jag gillar minst.
Dvs alla.
Dock skulle jag göra ett undantag i år var det tänkt.
Men så blev det inte alls.
När jag fick förslaget om sill ägg och allt det andra gick jag
motvilligt med på det.
Men när jag framförde det till pappa Khan så sa han med 
bestämd röst NEJ.
Hans anledning var att vi kan inte sitta och fira när mormor/farmor
precis har lämnat oss.
Så långt hade jag inte ens tänkt.
Vi tänkte väl snarare tvärtom,att stämningen behövdes lättas upp
lite.
Konstigt nog så håller jag med honom.
(vi brukar inte tycka lika så ofta) :)
Annars är det alltid han som bryr sig om olika högtider och 
jag som tycker att vi kan skippa det.
Men detta året är vi helt överens,ingen midsommar för 
The Khan klan.
I alla fall inte för vissa av oss.
Men till alla andra där ute önskar jag en trevlig och glad
midsommar.

                                          Hahahah vad är det för fel på oss svenskar !?


1 kommentar:

  1. Förstår vad du menar. Stod inför samma dilemma för ett år sedan. Dock samlades vi ändå för en liten fika på kvällen. Slår en signal till dig ikväll. :)

    SvaraRadera