onsdag 11 juni 2014

Tröttheten har inte blivit bättre.

Men det ger sig till slut.
Om inte annars stupar jag väl och sover en vecka.
Vilken tur att det finns personer som bryr sig.Det känns så skönt när folk tänker 
på mig utan att jag bett om det.Är det inte så att när människor dör så samsas alla eller så finns det dom som måste ställa till bråk.
Jag har bestämt mig för att jag är inte den som ska bråka,
jag ska ta det hur lugnt som helst av respekt för min mor,min bror,hans barn och mina barn.
Jag ser under inga omständigheter fram emot denna begravning.
Men det måste göras varje sig vi vill eller inte.
Det kommer att bli bra och det kommer att bli fint.
Det är allt som spelar någon roll.




1 kommentar:

  1. Det kommer att bli både bra och en fin begravning.
    Framförallt är vi där för moderns skull, det är allt
    som räknas. :)

    SvaraRadera