onsdag 11 juni 2014

Gjorde ett fel.

Jag ber om ursäkt min brorson
 detta kommer aldrig att ske igen.
Jag frågade din far och tog för givet att det var ok att lägga in bild på dig här.
Det var dumt av mig.
Men eftersom alla din kusiner och din storebror var med på fotona i förra inlägget  kände jag att du också borde vara med.Det var tydligen fel tänkt av mig.
Jag älskar dig lika mycket som alla dom andra.Jag hoppas du vet det.
Dessutom önskar jag dig många gratulationer på din studentdag.Detta var absolut inget illa menat,Men om det nu är så att du inte vill figurera på min blogg eller fb så respekterar jag detta naturligtvis.Önskar dig allt gott i livet.
Hälsningar från din faster.

1 kommentar:

  1. Det är ändå kul att veta att han läser din blogg även om han inte vill vara med i den, det betyder att intresse för en relation finns, till och med inom en snar framtid kanske <3

    SvaraRadera