fredag 20 mars 2015

Det blev ju inte bra.

Min dator hade dött på riktigt.
Gick liksom inte att återuppliva.
Men den var bra i dom år
jag hade den.
Så det blir väl till att fixa en ny,
så småningom.
Typ nästa vecka kanske.
Jag har ju levt utan dator mesta
delen av mitt liv.
Så jag borde väl klara av det nu
med.
Men jag måste erkänna att det känns
märkligt.
Som jag sa i går är det  nog inte min grej
att blogga från mobilen.
Det går ju ett tag men det är ingen hit.
Känns som om texten är för liten
och man ser inte riktigt hur det färdiga
resultatet ser ut.
Jag hoppas att det ser ut som vanligt.
Dessutom har jag ingen aning om vart
man hittar översikten här.
Känns som jag bör ta mig ett samtal med
fru C som alltid mobilbloggar.
Det hon inte vet behöver man nog inte veta.
Ja,detta var mitt försök till ett inlägg i dag.
Kommentarer kan jag varkens se eller
svara på.
Det blir säkert bra det med så småningom.
Man lär så länge man lever har jag hört.
Jag hoppas att det stämmer :)
Ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. Jodå, det ser bra ut. Jag ringer dig sen och förklarar hur du skall se kommentarerna. :)

    SvaraRadera