lördag 21 mars 2015

Jag tror att jag fick till det.

Eller hoppas i alla fall.
Kan ni läsa det här så har jag nog
fattat lite i alla fall.
Om man kan få starr vid 57,
Kan man då bli dement också?
Allvarligt alltså.
Jag tycker att jag glömmer saker
hela tiden.
Det tar inte ens lång tid.
I går satt jag och pratade med Sam om
att hon skulle till apoteket.
Typ en timme senare frågade jag om
hon varit där.
Då hade jag glömt att hon talat om det
för mig redan.
Häromdagen satt jag och pratade
med min son.
Dagen efter hade jag glömt det.
Känns som det kanske är tid att ha en
adresslapp om halsen om jag glömmer
Vart jag bor.
Lite skämt o lite allvar.
Ha det gott mina vänner.

1 kommentar:

  1. Jo, det gick ju bra det här. Dock blir bilderna lite annorlunda när man lägger de från mobilen, så man måste fotografera på ett speciellt sätt. Jag förklarar mer sen när vi pratas vid. Men du vet ... Rom byggdes inte på en dag. Jag höll också på ett bra tag innan jag fick till det. :) :)

    SvaraRadera