söndag 15 mars 2015

I dag är det i alla fall Söndag :)

Dagen började ju inte så kul.
När jag öppnade bloggen fanns där en massa länkar
och kommentarer som jag hade kunnat klara mig utan.
Jag brukar oftast lägga inte lägga in så mycket av 
de kommentarer som kommer.
Men jag gjorde ett undantag i dag.

Nu vill jag förklara att jag hatar INTE Island eller
islänningar.
Det är säkert ett jättevackert land (åtminstone av vad jag sett 
på bilder)
Och där bor säkert väldigt trevliga människor.
Och när jag skriver att Island ska sluta läsa min blogg,
då menar jag inte alla som bor där.
Det borde nog framgå med högsta tydlighet av kommentarerna
i dag.
Så nu har jag förklarat det och så får alla dra sina egna slutsatser.

Här lyser solen med sin frånvaro i dag.
Men nu ska jag och Zeus ut och gå en sväng eller en raksträcka,
har inte bestämt mig än :)
Och han lär inte bry sig.

Ha det gott mina vänner.
Och ni andra....Ja ni vet själv.

                                          Vi kände för Indien i dag :)




2 kommentarer:

  1. Ja en sån fet ko ,,kan beta ,,gräset växer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allvarligt talat.Jag förstår inte vad du skriver,
      Förstår du det själv?

      Radera