lördag 28 mars 2015

Såja :)

Då är jag tillbaks igen.
Det har varit en tråkig vecka utan dator.
Visst jag har ju bloggat från mobilen men som sagt
det var en aning jobbigt.
Nu ska jag bara lära mig lägga in foto utan fb.
Jag har ju alltid lagt upp mina bilder på fb först
och sedan hämtat dom därifrån.
Men som sagt dags att tänka om.
Kan andra så kan väl jag.

Jag har heller aldrig gillat windows 8.
Har klamrat mig fast vid den gamla sjuan så länge
det bara gick.
Men åttan var ju inte så svår när jag väl kom på hur
det funkar.
Det tog mig en hel kväll men nu har jag fattat.
Och den nya datan verkar bra.
Hoppas att det håller i sig.
Så nu vet ni det.
Jag har dator igen.
Ha det gott mina vänner.
Och ni andra,ja det behövs väl knappast sägas.


                                          God natt från mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar