fredag 13 mars 2015

Solen skiner,fåglarna kvittrar :)

Är det kanske vår på gång?
Det är inte jättevarmt men det är ljusare på
kvällarna i alla fall.
Och blommorna har börjat slå ut.
Så det går framåt kan man säga.

I dag gick jag till min vän över bron.
Och när jag kom till porten möttes jag av två utsträckta armar 
och ett stort leende,vilket sedan resulterade i att han slängde sig
i min famn.
Alltså jag kan ju lätt säga att han är en UNDERBAR unge :)
han skrattar och kelar och till slut somnade han i min famn.
Som jag sagt tidigare,den killen har stulit mitt hjärta.
Och han får mer än gärna behålla det.
Önskar att jag kunde lägga upp en bild på Ludvig.
Men tyvärr det går inte.
Ni får lita på mina ord hahaha.




                                          Ha det gott mina vänner :)
                                          Ni andra ha det som ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar