måndag 16 mars 2015

Ibland känns livet som det ska kännas :)

Bara bra.
Jag fick besök av en pizzaman.
En postman med fru.
Och en "oliv".
Nämligen min egen lilla Oliv.
Hon har varit rädd för mig ett tag för vi har inte
träffats så ofta.
Men i dag när jag kände mig allmänt kass,
och inte hunnit kamma mig och sätta upp håret.
Var hon inte alls rädd för mig.
Detta innebär att jag ska aldrig mer kamma,
eller sätta upp mitt hår.
Det är hennes blöta pussar värda.
Underbara,glada unge.

                                                       Hela dagen blir glad av detta
                                                       leende. Söta fina Olivia <3

2 kommentarer:

  1. Gullunge. Så stor hon har blivit. :)

    SvaraRadera
  2. Ja hon är ju ett år nu.Hon kan både stå och gå den lilla loppan :)

    SvaraRadera