tisdag 17 mars 2015

Lenas dotter :)

Jag brukar aldrig drömma.
Och om jag gör det kommer jag aldrig ihåg
vad jag drömt.

Men i natt drömde jag att min kompis Lena.
fick en dotter.
Liten rödhårig sak  som var jättesöt.
När jag vaknade  morse tänkte jag...
Men detta kan väl inte stämma???
Men jag såg klart och tydligt framför mig Lena och 
hennes dotter.
Då kan man ju undra varför det är så konstigt.

Joo det är konstigt för att Lena fyller snart 60.
Hon har vuxna barn.
Men vem vet? 
Drömmar kan ju slå in. 
Så en dag kanske hon ringer mig och säger att hon
fått en dotter och att det inte bara var magknip
hon hade.

ja det var min dröm.
Ha det gott mina vänner.
Ni andra,ha det som ni förtjänar :)



                                           Kärlek till er som förtjänar det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar