fredag 13 mars 2015

Ibland får jag för mycket information!!!!! Och blir ARG!!

Jag lever mitt liv.
Har till och med lärt mig hur man blockar på fb :)
Vet vem jag vill ha där och vem jag inte vill ha där!
Varför läser man från Island min blogg 53 gånger på en vecka????
Varför lägger man upp en massa låtar utan något intressant innehåll???
Ursäkta språket men det övergår ta mig fan mitt förstånd.
Jag var glad när jag såg att Island slutat läsa min blogg.
Men tyvärr varade det inte så länge.
På min blogg skriver jag vad jag vill,bara så du vet.
Och jag tycker att du ska glömma att den finns.
Men det kanske är svårt för dig.
Vad vet jag?Bryr jag mig?Nej.






                    


                                          



                                          
                                         
                                        
Sluta läsa min blogg nu.Ägna dig åt viktigare saker 
i livet :)



6 kommentarer:

  1. Bra ord, jag håller fullständigt med. Fattar Inte varför man ska stalka folk och ha något jävla form av kontroll behov. Ja jag kan många flera ord till den människan.
    Men glad jag slipper se honom resten av livet, Och jag vet en till som kommer slippa han. / Linda

    SvaraRadera
  2. Då är vi tre som slipper honom,Jag sticker ju snart till Spanien.

    SvaraRadera
  3. skönt, hade gärna jag med gjort :) / Linda

    SvaraRadera
  4. En som super ,sitter på röven ,,och lyfter bidrag,,och skyller på
    att du är deprimerad,,,,och det är ju inte konstig,,att din hund är helt blåst i
    huvudet,precis som din kompis linda,,,67 i IQ. Nä du trakasera granar,och
    mig sitta på ditt feta arsle,,som jag betalar skatt för,,nä du sitter inte på röven
    länge till

    SvaraRadera
  5. "Anonym" jag måste tyvärr publicera din kommentar för att kunna svara på den.
    Jag vet inte vart du har läst att jag är deprimerad,så är inte fallet.
    Är min hund blåst i huvudet?Är det inte lite lågt att dra in honom i dina aggressioner?
    Jag trakasserar ingen och definitivt inte dig.Och vad jag vet har jag inget fett arsle snarare tvärtom.Dessutom hade jag ingen aning om att du betalar skatt i Sverige,Men det är mycket jag inte vet och som jag inte vill veta heller.Det jag skrev i mitt inlägg var varkens trakasserande eller stöttande på något sätt.Ha det gott.Och vänligen sluta läsa min blogg så slipper du reta dig på mig.Jag kan tyvärr inte följa de länkar du skickat för det går inte att kopiera dom här.

    SvaraRadera
  6. Du lyfter väl inte på röven A, du sitter vid fb 24/7 och kollar in bloggar.
    Sluta läs hennes blogg så slipper du störa dig på saker. Sen så handlar väl ej hennes blogg om dig, VI har ett liv. du kanske lever i det förflutna än. / Linda

    SvaraRadera