onsdag 24 december 2014

Då var det jul igen!

Har stått och packat in julklappar.
Jag har alltid samma tanke när jag gör det.
Typ,har jag nu gett alla lika mycket?
Eller hoppas nu ingen tycker att någon annan fått nått bättre.
Dessutom är det alltid något som går snett med min
julklappsinpackning.
Så även i år.
Jag hade köpt dubbelhäftande tejp av misstag men 
märkte det inte förrän kulklapparna började klistra ihop sig.
OCH pappret jag trodde var ett silverpapper,
var genomskinligt.
Ingen hit direkt.
Jo i och för sig ingen hade ju behövt packa upp sina klappar 
dom hade bara behövt kolla på paketen.
Så det var bara att dra till affären inhandla nya grejor och
börja om igen.
Det är kul när det är jul sägs det.


                                          Snyggt silverpapper tyckte jag och slängde ner 
                                          i korgen när jag var och handlade utan att titta 
                                          så noga på det.


                                          Vi kan nog alla komma överens om att så lämpligt
                                          till julklappar var det inte!!! :(


God jul på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar