onsdag 3 december 2014

Jag kan finna det märkligt

Att folk i dag på fb bakar bullar och lägger upp 
bilder på sina barn.
När jag själv började dagen med att titta på regeringens budget.
Och vad som skulle hända med den.
Har suttit som klistrad hel dagen.
Lyssnat på alla debatter.
Och väntat på vad svaret skulle bli.
Om jag inte hade respekt tidigare så har jag det nu.

Jag vill inte leva i ett land där SD ställer krav.
Det  förringar vårt land.
Att Sd finns är en skam för vårt land.
Kan inte påstå att jag känner mig stolt över att vara svensk,
det var längesedan jag gjorde det.

Men just i dag har jag stor respekt för Stefan Löfen.
Och han kommer att få min röst i nästa val.

Jag gillade vad han sa,kunde sagt det själv.


                                                   Min respekt till dig.

                                          Det är vad jag tycker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar