onsdag 17 december 2014

Det funkade inte...

Jag var trött vid 23 tiden i går kväll.
Gick till sängs.
Vad hände?
Absolut INGENTING!
Jag lyssnade på P1 tills klockan var 02.00
Då lägger dom av för natten och i stället kan man lyssna 
på vågskvalp tills klockan blir 05.30 då deras sändningar
börjar igen.
Vågskvalpet ska typ vara avslappnande så man somnar.
NOT!!
Jag blev bara kissnödig av det.
Sedan försökte jag lyssna på meditation.
Somnade jag?
Nej.
Så det slutade med att jag kollade på Dr Phil hela natten.
Bara det borde ju få vem som helst att somna.
Men inte mig.
Jag har läst någonstans att av för lite sömn kan man bli dement.
Hmmm,det kan nog stämma.
Jag sover för tillfället och en bra natt fyra timmar men oftast är
det nog bara två.
Och jag är väldigt glömsk.
Så nu vet vi vad det beror på.

                                          Nopp inget bra sömnmedel.


                                          Borde ju ha hjälpt men nej.

Om man inte somnar till det här.Då somnar man
bara inte!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar