tisdag 30 december 2014

Jag tänkte mig

Att jag i fortsättningen ska leva mitt liv,
UTAN FB.
Därför har jag avslutat mitt konto i dag.
Jag gillade mina fb vänner.
Jag gillade dock inte dom som jag inte var vän med 
men som varje dag kollade vad jag hade för mig!
Och klickade sig vidare till bloggen för att kommentera här
bara för att de inte kunde kommentera på fb eftersom vi inte
var vänner.
Inte deras fel utan mitt eget.
Delar man med sig på sociala medier av det mesta man gör
så kollar folk.
Dessutom känner jag att jag behöver inte hjälpa folk att snoka
genom att dela min blogg på fb.
Dom kan leta upp den själv
Vilket säkert redan skett.
Min blogg kommer jag dock aldrig att lägga ner.
Hur mycket skitkommentarer jag än får.
Här kan jag moderera kommentarerna.
Jag brukar lägga in en eller två av typ 15 per dag.
Jag kanske förlorar en del läsare genom att inte dela på fb.
Men dom som gillar min blogg hittar hit ändå.
Nu har jag bara ett problem.
Teknikens värld är svår.
Jag vet inte hur jag ska lägga in mina foto här.
Tidigare la jag dom på fb först och hämtade därifrån.
Nu måste jag börja lära om.
Det är inte världens lättaste,för en gammal kvinna som jag ;)
Får nog ta en dag med någon ung person (Teddy) som kan allt om 
datorer och är bra på att lära ut :)
Så Teddy en vädjan till dig,kan du lära mig så får du linser :)
Det är väl en bra deal?
Nämn vilken dag som helst under 2015 (då menar jag inte 31 december 2015
snarare januari 2015 bäst att tillägga det efter som jag känner dig och hela året kan gå
och ditt svar kommer att vara -Men du sa ju 2015)
Jag behöver din hjälp SNARAST!!!!!

2 kommentarer:

  1. Absolut kan vi det. Lördagen den 3 januari efter klockan 13 skulle passa bra :) Vad säger du om den tiden?

    SvaraRadera
  2. Det känns som en bra tid,väldigt lätt att komma ihåg :)

    SvaraRadera