torsdag 4 december 2014

Det har varit en trevlig kväll.

God mat och gott sällskap.
Det var längesedan jag var ute och åt.
Men i kväll blev det så.
Och herregud vad vi åt.
Tack för maten.

Sam och jag avslutade kvällen hemma hos
Lena och Micke.
När vi var ute på balkongen och rökte satt
jag och lyssnade på Sam och Andy som pratade 
om sina jobb,barn och livet i största allmänhet.

Men hallååååå.
Vart tog tiden vägen????
Det känns inte alls som längesedan de var ute på
gården,här eller hos Lena och höll ett jäkla liv.
Men numera diskuterar dom politik barn och jobb.
När jag skulle gå kom Emilie.
Så jag hann inte prata så mycket med henne.
Det fanns fyra musketörer här som alltid hängde ihop.
Sam,Andy,Daniel och Emilie.

Det fanns en tid när man nästan tappade hoppet om dom!
Nu är dom vuxna.
Och jag bara undrar,när hände det???
Tiden går för fort.
Men så bra dom blev alla fyra.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar