onsdag 14 januari 2015

Jag vet!!!

Att min blogg har blivit tråkig för att jag inte 
uppdaterat den.
Jag har varit trött.
Och mått ganska dåligt.
Men jag är på väg tillbaks.
Mycket bekymmer har det varit på senare tid.
Med hälsan och med andra saker.

Men som sagt det börjar bli bättre.
Zeus och jag var ute på långrunda i dag,
för första gången på länge.

I morgon ser jag fram emot att träffa Lena.
Det känns inte bra att må så dåligt att 
man bara låser in sig.
Det känns som det är tid att försöka leva igen.





                                       

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är på bättringsväg så att du kan komma hit eller vi komma till dig och ha roligt och skratta hihu.. saknar dej kram

    SvaraRadera
  2. Saknar dig med Pernilla.Det kommer så småningom :)

    SvaraRadera