torsdag 15 januari 2015

Trevligt.

Med besök från andra sidan bron.
Det är alltid kul att sitta o snacka lite 
skit över en kopp kaffe.
För vi pratar ju alltid bara skit Lena och jag,
har jag hört att det sägs.
Undrar vad dom som säger det pratar då? :)

Postmannen kom och drack en kopp kaffe han med.
Ja,jag har en egen postman som kommer på kaffe ibland.
Eller nej det var fel,jag har faktiskt två.
Kjellberg senior och Kjellberg junior.
Men den sistnämnde ser man inte så ofta nu för tiden.

Till saken hör att Zeus blir lika glad varje gång han ser "Micke"
Jag tror det är hans idol.
Han bara sitter och tittar på honom.
Hade han kunnat prata är jag övertygad att han hade sagt.
-I lööööv you "Micke" :)

Även om det nu är ett tag sedan de flyttade från gården och
över bron.
Så blir Zeus jätteglad varje gång han ser någon på balkongen
där de brukade bo.
Han har inte fattat att de flyttat.

För att förtydliga över, bron så betyder det inte Öresundsbron.
Utan Lindängebron :)

                                          Men "Micke" se mig,jag sitter ju här!!!!!!!!!
                                          Lööööv :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar