fredag 22 augusti 2014

Det känns som om........

Jag borde komma med ett inlägg nu.
Jag har varit på väg flera gånger,men det finns tydligen
"andra bloggare" som är flitigare än mig och tänker på samma saker.
Jaaaa,du vet vem du är!!!!  :)
Vi har inte samma läsare  men några har vi som läser båda bloggarna.
Hur kul är det för dom att läsa ungefär samma inlägg två gånger??

Folk vet ju inte att vi tänker på samma saker samtidigt.
Det är oftast väldigt trevligt att vi gör det.
Men inte när JAG ska blogga.
En dag nu i veckan skulle jag ha ett inlägg om sömn.
Men guess what,den andra bloggen han före.
En dag tänkte jag mig ett inlägg om psykopater och manodepressivitet,
samma sak igen.

Är det inte konstigt att två personer tänker på samma saker på samma gång?
OCH BÅDA BLOGGAR.
Vad som däremot inte är konstigt är att det finns de som tror att vi först pratar
om vad vi ska skriva.
Och så skriver vi samma sak.
Det hade jag också trott om jag hade läst det.
Men så är inte fallet.
Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit något och lagt in bilder,
sen tar jag mig en titt på den andra bloggen så har människan skrivit ungefär
samma sak med samma bilder ur en annan vinkel,
nämligen hennes kameravinkel.

Nu börjar det kännas som att jag får sätta klockan på ringning tills
mitt i natta och i min trötthet gå upp o blogga för att den där 
människan inte ska hinna före mig.
Men då kom jag på att det är inte lönt!
För då kommer hon säkert på samma sak :/
Konstigt att hon aldrig kan komma på något själv.
Men det är kanske lättare att sno min tankeverksamhet,
kan jag tänka.


Hade jag nu tillhört "anmälarna" (det är en liten skara människor i
min närhet typ 2 hahahaha)
Så hade jag anmält henne för olaga förfarande med mina tankar,
men jag har inga bevis.
Till dom som läser detta och tar åt sig vill jag bara säga -Detta är

enbart riktat till en person.
Jag nämner inga namn.
DU VET VEM DU ÄR.


                                                           Som sagt jag nämner inga 
                                                           namn.Men så här ser hon ut
                                                           den irriterande människan.
                                                           Lägg detta ansiktet på minnet.


Och för er som tog detta på allvar vill jag bara klargöra att det var ett skämt.
Dock vet inte personen på bilden det så hon kanske anmäler mig för olaga
förfarande med hennes bilder.
Jag har snott den från hennes blogg nämligen.
För sån är jag,hahaha.
Jag gör som jag vill.
För jag är rätt cool om jag själv får säga det.
Dessutom är jag den roligaste jag vet :)
Just nu vet jag ett antal människor som skrattar för de tycker att detta är kul.
Och för att de känner mig och min fantastiska humor ,)
Och så vet jag att det sitter en del och läser med ihopsnörpt mun och inte
fattar vad jag skriver om eller hur jag kan skriva så här.
Jag föredrar den första kategorin.
Den andra har nog ett väldigt tråkigt liv.
Där våra bloggar ,(min och hon på fotot)fyller deras liv med fantastiska
samtalsämnen.
Jag finns här för att förgylla ert liv mina "vänner".
Var tacksamma för det.
Utan min och den andra bloggen hade ni ju inte haft något att irritera er
på.
Inget att gnälla över.
Och inget att vara förbannade över när ni tror att allt jag skriver handlar om er.
Vilket det oftast inte gör.
Ibland gör det men då fattar ni det inte.
Oj vad det blev långt nu.
Men du där på bilden som jag inte nämner namnet på.
(För jag vill inte bli anmäld.)

Vill bara säga att jag älskar dig :)
Kommer alltid att göra.

3 kommentarer:

  1. Hahahahahahahahahaa, ni är ju bara bäst!! och den där snyggingen på bilden är ju bara för läcker..........Jag busvisslar härifrån ;)

    SvaraRadera
  2. Hon är inte läcker hon är en tanketjuv,

    SvaraRadera
  3. Nej, nej, nej, du har fått det helt om bakfoten. Det finns inga tanketjuvar längre, inga udda typer, eller några råttor. Det kallas istället för att vara kreativ. Det är det som är inne nu ... på modet.
    BTW ... jag älskar dig också. Det finns bara en som du ... som kan skriva en sån här sak så man viker sig dubbelt. hahahahaha
    "Mitt innersta" ... busvisslingen hördes ända hit. Det gick rakt in i hjärtat. hehe

    SvaraRadera