lördag 2 augusti 2014

Mycket trevligt

Med folk som kommer med förslag på saker att göra.
Nu undrar ni förstås vad vi har gjort,eller?
Jooo det är klart ni gör!
Om inte så får ni faktiskt sluta läsa nu.
För här följer historien :)

Det började i ett stilla tempo till Värnhemstorget,
så stilla det nu kan vara med Teddy i baksätet.
Där hämtade vi upp Beatrice och Pernilla som hade köpt kaffe
till oss riktigt gott kaffe dessutom.

Sen vet jag inte vart vi skulle det verkade som vi ett tag skulle
till Karlskrona men det skulle vi tydligen inte för vi skulle visst
köpa danska kläder ,eller?
Hur som helst så såg vi en massa fläckiga kor,jag kan ge mig sjutton på 
att det fanns några randiga där också.

Mitt i alltihopa var vi i Hörby....Ja Hörby fråga mig inte hur det gick till.
Det känns som om det är ganska stor skillnad på Karlskrona och Hörby.
Eslöv fanns med någonstans också.
Som vanligt när Carina och jag sätter oss i en bil och ska köra längre 
än till Möllan händer de mest underliga saker.
Jag hade glömt att när Carina ser något så pekar hon och hojtar 
för full hals alltså höll hon på att skrämma livet ur mig två!! gånger!

I baksättet satt det tre ungdomar och jag vet inte vem som
hade roligast under denna resa jag eller dom.
Kul hade vi i alla fall.
Slutet på resan var på Borstahusens camping.
Där stod brodern min och sjöng.
Nu låter ju det som han stod mitt på en camping och sjöng för 
sig själv,vilket ju i och för sig hade varit en riktigt rolig syn.
Men nej det gjorde han ju inte.
Han hade en spelning där.
Och det var ju inte heller så att vi kom dit och blev helt förvånade för att 
brodern helt oförhappandes stod där,nej.
Vi visste ju att han spelade där men det var inte det som var det egentliga slutmålet.
I alla fall.
Tack för en trevlig kväll alla ni som var med.











1 kommentar:

  1. Tack själv. Det var en riktigt rolig kväll runt om i Skåne. hehe
    Måste göras om. :) :)

    SvaraRadera