onsdag 27 augusti 2014

Jag fick ett glas.

Eller rättare sagt jag tiggde mig till ett glas av Bea.
Låt mig säga att det är stooort.
Och så kom jag på att detta glas passar en kaffedrickare jag känner
perfekt.
Det går typ 4 vanliga glas kaffe i detta ända.
Så om det fylls på så behöver hon bara ett för att stilla sitt kaffebegär.
Och hon slipper att tjata på mig att jag ska sätta på mer.
Jag nämner som vanligt inga namn.
Du vet vem DU är :)


Glaset ser ut så här.


Sedan anlände mina älskade nudlar.
Jag tröttnar aldrig på dom.
Skulle kunna äta dom varje dag.
Vilket jag gör ibland.
Eller rättare sagt ofta.
Har kanske varit kines i ett tidigare liv.




För första gången i mitt liv la jag in chili.
Visste inte hur det skulle bli men det blev super gott.

Jag kan tydligen om jag vill hahahaha.



Ha en bra dag mina vänner och icke vänner :)

1 kommentar: