torsdag 7 augusti 2014

Märkligt

Jag har nog fått lite skrivnoja i dag.
Det har blivit fler inlägg än det brukar vara på
en hel vecka.
Nu satt jag och kollade lite statistik och jag blir 
lite smått förundrad när jag ser den.

Det finns ju en hel del bra saker med den här portalen,
som att man kan se vilka länder som läser,hur många som läser
och från vilket operativsystem.
Och att man kan se namnen på en del.

Jag brukar inte kolla statistik så ofta.
Bara vilka länder.
Hur många som läst står ju ute på min sida.


Döm om min förvåning när jag ser att folk som INTE gillar
bloggar och min speciellt då hoppar in och ut här.
Vad kan det bero på?
Nyfikenhet kanske?
Hittar ni något intressant att snacka om?
Om inte så kan ni ju alltid lämna förslag om vad ni
vill att jag ska skriva om.
Jag står gärna till tjänst.
Så slipper ni kvida över vad jag skriver.
Annars finns det ett utmärkt förslag.
Sluta läs så slipper ni reta er.
Min blogg dör inte av att 2,3 läsare försvinner.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar