söndag 24 augusti 2014

Ibland händer det man minst väntat sig.

Vi hade en jätte trevlig kväll igår.
Det känns som om jag borde ta mig hemifrån lite oftare.
Men döm om min förvåning när det ringer på dörren och utanför
står polisen!!!!!
Det hade hörts konstiga ljud som om någon var i fara sa dom.
Men ingen var i fara det var den här mannen som "pratade"
väldigt högt och ljudligt.

Han har ju husky i sig.
Och huskys är kända för att prata.
Dock har jag aldrig varit med om att polisen rycker ut på grund av det.
Men någon gång ska ju vara den första.
Och förhoppningsvis den sista.
Zeus du är inte klok.


Som sagt vi hade väldigt trevligt.
Dock märker jag att jag inte har samma kondis som jag hade för
20 år sedan.
Jag dansade med Teddy och låt mig bara förtälja att han klarade mycket 
mer än mig.

Jag somnade på något konstigt i Carinas säng.
Typ en stor hög av någonting.
Vilket visade sig vara hennes rena tvätt.Fick jag reda på i morse.
Men det gick ju tydligen bra att sova i alla fall även om
det var en smula obekvämt.


Lagom sprit (till oss som hade åldern inne).
Ingen bakfylla.
Mycket glädje och skratt.
Det där med polisen har jag dock inte kommit över än.









1 kommentar:

  1. Japp, höjdpunkten var absolut poliserna. Tror Zeus tyckte han gjorde bra ifrån sig där. Han såg mäkta stolt ut efteråt. hahaha
    Men som sagt ... förutom det så var det en riktigt härlig kväll som absolut måste göras om. :) :)

    SvaraRadera