torsdag 7 augusti 2014

Jag blev plötsligt produktiv

Livet är som det är.
Fullt av missförstånd.
Skitsnack.
Folk som anser sig veta saker som de inte vet något om.
Faktiskt blir jag ledsen att jag lyssnat på folk som bara
snackat utan att veta sanningen bakom det hela :(
Att jag trott på dom och sagt upp bekantskapen med folk 
som funnits i mitt liv i sååå många år.
Medans jag haft kvar idioter som ljugit för att ha mig kvar i sitt liv.
Så jag kan fråga mig själv -Hur dum får man bli???
Men som jag ofta sagt...De människor som ska vara i mitt 
liv kommer alltid att vara där.
(Ni vet vem ni är)Och jag ber om ursäkt för att jag inte förstått det.
Men när "vänner" fyller mitt mitt huvud med lögner och jag lyssnar!
Ve är dum då?
Jo jag.
Jag hatar ingen.
Tycker bara jävligt illa om oärliga människor.
Jag vet nu vem som ska finnas i mitt liv.
Resten bryr jag mig inte om.
My gain your loss.

Denna låten är till er



1 kommentar:

  1. Du tror gott om alla ... och det är inte fel i det. Men du har också lärt dig vem som är värd din vänskap. Åt fanders med de dom inte är värda dig.

    SvaraRadera