måndag 22 september 2014

Faran över

Det var väl inte så stor fara egentligen.
Zeus hade öroninflammation och ska nu ha örondroppar
i tre veckor.
Som tur är så gillar han vår veterinär så han fick gladeligen göra
rent  Zeus öra.
Fy sjutton för det.
Det var varkens en vacker syn eller doft.
Det hade inte hunnit spricka denna gången och det var ju bra.
Men han har sprungit som en dåre hela natten och flåsat och 
flämtat.
Vi har alltså inte sovit så mycket.
Vilket jag vi ska ta igen när jag skrivit detta.

Jag behövde inte ens promenera till veterinären i dag.
Det kom en vänlig ung man och hämtade mig.
Dennis och jag brukar ofta hamna i diskussioner med varandra.
Så även i dag så klart.
Det är aldrig allvarligt menat :)
Dock bör det nämnas min kära Dennis att jag har faktiskt bytt blöjor 
på dig så där en 1800 gånger,give or take a few.
Hur var det nu med den dyrbara tiden ????  Hahahahaha.

Ha en bra dag mina vänner.
Och ni andra ........Ja?

                                          Dennis.


                                          Zeus.


                                          Och med risk för att få mig en känga för min torra
                                          humor så tyckte jag att det här var skitkul.
                                          Zeus hund individ!De få gånger han har fått 
                                          medicin förr har det bara stått.Till hund.
                                          Men nu vet ni,han är en hundindivid :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar