lördag 20 september 2014

Ibland är det dom små sakerna som gör det.


Denna dagen började som en riktig skitdag,
Och det kändes som det ända vettiga att göra var att gå och
lägga sig.
Jag brukar alltid bli deprimerad på hösten och våren.
Och nu är det ju höst igen.
Med allt som hänt detta året så finns det anledning till depression.
Vissa saker har varit värre än andra.
Och mitt dåliga samvete är ingen skön huvudkudde,om man säger så.
Men man får se det från den positiva sidan.
Jag har i alla fall ett samvete till skillnad från många andra.
Jag tänker ofta för mig själv att jag borde ha gjort si eller så istället.
Men det är ju försent nu.

Men som sagt så måste jag ju alltid ut med Zeus.
Och det var ju tur det för annars hade jag missat "Oliven."
Jag har inte sett henne på flera månader,hon är såååå söt.
Nu hade jag ju ingen kamera med mig så det blev inget foto.

När jag senare kollade min mobil och såg att jag hade två missade 
samtal var jag ju tvungen att ringa individen.
Det hon hade att säga var -jag älskar och saknar dig kvinna.
Vissa kan ju verkligen uttrycka sig :)
Men att hon sa det just i dag när det behövdes bevisar ju bara 
det jag redan visste nämligen att hon är min soulmate.

Ibland behövs det inte mer än så för att dagen ska bli bra :)
Och nu känns det bra att vara Pia igen :)

Ha det gott mina vänner.
Och som vanligt vet ni andra bäst själv hur ni ska ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar