söndag 14 september 2014

Valdag.

Det är första gången på många år jag och min moder 
inte gått och röstat tillsammans.
Men det var ju tvunget att göras ändå.
Peter och jag bestämde oss för att gå tillsammans.

Jag hade tänkt länge på om jag skulle svika mitt parti och
rösta på ett av de större.
Men i slutänden blev det det jag alltid röstat på.

När jag träffade grannarna ute på gården så blev det diskussioner,
och det är så det ska vara.
Politik ska diskuteras,även om man har olika åsikter :)

Nu får vi se vad som händer.
Får vi en ny regering eller inte?

Här kommer lite bilder :)


                                         Peter
                                           Jag
                                          Om ni inte vet tiderna så finns dom här ;)
                                          Hahaha kolla in dessa män.Det ser ut som dom
                                          dom är nära ett slagsmål.
                                          Men så var inte fallet,
                                          Dom bara pratade :)
                                          Men jag gillar bilden.

1 kommentar:

  1. jaha där fastande min pappa med. roligt o se bilden //natalie

    SvaraRadera