torsdag 11 september 2014

Vi börjar med en underbar nyhet.

En person som jag älskar högt har blivit pappa igen.
Till en liten pojke.
Jag är så glad för din skull.
Du vet själv vem du är :)

Sedan tar vi nästa person som jag inte hyser några varmare känslor för.
Du vet också vem du är.
Varför lägger du ner tid på mig?
Vad är det som får dig att tro att jag bryr mig?
Jag vet ju att du läser vad jag skriver.
Jag förstår ju dock inte varför eftersom du påstår att du hatar både mig
och min blogg.

Du är patetisk.
Jag har ett gott råd till dig!
Sopa rent utanför din egen dörr innan du ger dig på andra.
Vi kommer aldrig att ses igen.
Förstått?

Ha det gott mina vänner.
Och ni andra med.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig nyhet, grattis till honom. :) :)

    SvaraRadera
  2. Jag säger samma sak som dig Pia :) / Linda

    SvaraRadera