söndag 19 oktober 2014

Det regnar och regnar.

Men vad gör väl det?
Fick bara mig att komma på att min nya jacka
är vattentät :)
Nice kan jag tycka.
Dessutom har jag på mig blommiga tights.
Som alla jag känner tycker är skitfula.
Men inte jag.
De påminner mig om en blomsterträdgård.
Riktigt snyggt,enligt min mening.
En gång i tiden köpte jag en klänning full av rosor.
Gissa hur mobbad jag blev när jag hade den på mig?
Alla i min omgivning undrade om jag hade fel på färgsinnet.
Eller om jag skulle ut och påta i trädgården.
Så till slut la jag ner,efter väldigt lång tid dock :)
Maya fick ta över den.
Men jag har inte sett henne ha den på sig.
Så hennes omgivning tyckte säkert samma som min.
Men just nu går jag omkring här med blommor på benen.
Och trivs ganska bra med det :)
Ha det gott mina vänner.
Och ni andra.....Behöver jag upprepa det ni redan vet???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar