onsdag 29 oktober 2014

Valpar

När jag ser de sööta valparna som har införskaffats i min omgivning.
Blir jag såååå sugen.
Vill så gärna ha en ny liten tik.
Men det ska jag troligtvis inte alls ha.
Men man kan ju alltid drömma.
Minns så väl när Felice´ fick sina valpar.
Dom var så underbart gulliga.
Jobbiga som fan men det räckte ju att man tittade på dom 
så smälte hjärtat.
Och den 17:de november fyller de fem år.
Vart tog den tiden vägen?
Alla är dom lika fantastiska fortfarande alla fick dom underbara hem.
Som jag sa jag blir sååå suuugen :)
Men jag för nog stilla mig men det är svårt.



Det känns inte länge sedan det såg ut så här i
mitt kök,
                                          Zeus som gick under namnet Grönman
                                          Zeus inte lika grön



1 kommentar: