måndag 3 november 2014

I en perfekt värld.

Hade jag sett vad jag brukade se.
Igår skickade jag en länk till fel person.
Bara för att deras namn började på samma bokstav.
Och deras bilder såg likadana ut.
(Genom mina ögon)
Numera hör jag från alla att jag måste operera mitt öga.
För jag har noll syn på det.
Att blogga är inga problem för texten är så stor
att andra får vidvinkel syn när dom tittar på min dator :)
Men jag drar på operationen.
Ett antal har sagt det är lugnt jag följer med dig.
Jättesnällt.
Men det är inte riktigt det som är grejen.
Grejen är att jag ser på det andra ögat om jag vänder huvudet rätt.
Och det är väl positivt,eller?
Men det är klart det måste se konstigt ut när jag är ute,
när jag går med Zeus måste jag stänga ena ögat för att se om det kommer 
en hund långt där framme.
Vilket ju kan se ut som om jag blinkar till alla karlar i min väg.
Tro mig jag har fått många konstiga blickar.
Men jag har bestämt mig för att ta tag i saken någon gång på det
nya året :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar