måndag 10 november 2014

Ytterligare en trevlig dag.

God mat gott sällskap.
Nya små lyktor :)
Jag har ingenting att klaga på.
För nu känns det lugnt och bra.
I morgon ska jag till sjukhuset och ta lite prover.
Men det kommer säkert att bli bra det med.
Och fram åt kvällningen ska jag träffa två av mina favoritpersoner.
Som sagt man måste tänka positivt.
Så ordnar det sig.
Inte alltid men oftast.
Ha det gott mina vänner.
Och ni andra ha det som ni vill.


                                          Spagetti och köttfärssås.
                                          Det är alltid trevligt att laga mat till dom som
                                          uppskattar det.

                                          En liten blå
                                          Och en liten glittrig.Allt som behövs för att jag
                                          ska bli glad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar