torsdag 13 november 2014

Jag har "cravings"!!!!

Och då undrar ju ni direkt,oj hon har "cravings"
undrar på vad?????
Eller hur gör ni det?
Ok jag förstår er helt och hållet för det är ju jätteintressant att 
få veta vad det är.

Först måste jag förklara att jag är 56 år gammal och inte 
längre fertil.
Annars hade jag själv börjat undra vad det är frågan om.
Jag är alltså inte gravid,
men det är en del i min omgivning som är det.
Kan deras symtom smitta,eller? :)

Den senaste veckan har jag varje dag varit sugen på stekt fläsk.
Och inte bara stekt utan överstekt så det är nästan svart.
Till saken hör att jag inte ätit fläsk sedan jag var barn.
Och aldrig känt någon längtan efter det.
Bacon ja men fläsk nej.
Och nu kan jag vakna mitt i natten och vara sugen på det.

För ett par dagar sedan åt jag fläsk med löksås.
I dag fläsk och bruna bönor.
Sååå gott!!!
Men något skumt är det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar