söndag 9 november 2014

Jag la ju ett inlägg om min email i går.

Anledningen till att jag gjorde det var att om man ser vad man själv
skickar men ur ett annat perspektiv så kanske man inser hur dumt det är.
Jag ställde en fråga och ville ha ett svar och det fick jag.
Och tanken med bilderna var att "glädja" mig för
att jag TYDLIGEN gillar Isis (not)!!!!!
Jag vet inte mycket om Isis.
Men nu måste jag ju informera mig om dom.
Låt mig klargöra en sak.
Jag gillar inte någon sorts fanatism.
Har aldrig gjort.
Jag hade knappast suttit här och skrivit om jag hade varit hjärndöd som
det sagts.
Det finns visst andra som också behöver läsa på.

Det finns säkert folk som undrar varför jag skriver om detta på min blogg
i stället för att ta det privat.
Svaret på det är.
Det finns inget att ta privat.
Det är bättre här ute i det öppna.
Mest för att alla kan se vad jag skriver så att det inte ska kunna fabriceras mail
från mig,vilket har hänt tidigare.
Därför säger jag det som ska sägas här och endast här.

Jag vill inte ändra mail adress eller mobilnr.
Känns mer som att om jag säger att jag inte vill ha någon kontakt så
kan man väl bara respektera det och lägga av.

Ha det gott mina vänner.
Ni andra ha det som ni vill.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar