onsdag 21 maj 2014

Ännu en varm dag

Stack iväg lite tidigare till modern i dag.
Tänkte att jag skulle lura värmen men icke
sa Nicke.
Det var nämligen redan varmt när jag kom ut.
Jag svettas bara i ansiktet och det rinner.
Känns inte alls trevligt att sitta på en buss då.
Så jag promenerade till sjukhuset.
När jag gått halva vägen kom jag på att jag borde
tagit sandaler i stället för gympaskor.
Lite sent påtänkt kanske!

Tog en runda på ÖB eftersom det ligger ganska
bra där vid Mobilia.
Jag gillar ÖB gör alltid en massa fynd där,
oftast är det dock saker jag inte visste att jag behöver.
Dock tycker jag mig behöva dom när dom står där och
tittar på mig och dessutom har ett bra pris.
Så det slinker ner ett och annat i korgen.
Zeus uppskattar mina besök där.
För allting till hundar ligger i min prisklass.
Varför betala över 80 spänn för ett ben när man 
kan få exakt samma för 35 :)

                                          Som sagt jag behövde inte allt.
                                          Men Zeus behövde ett ben (tydligen)

1 kommentar:

  1. De har bra fyndvaror. Gillar också ÖB skarpt. Men som sagt, frågan är hur mycket av allt som slinker ner i korgen man egentligen behöver. :)

    SvaraRadera