torsdag 8 maj 2014

Jag vet inte riktigt

hur jag ska reagera när det dimper ner kommentarer från
människor som jag inte ens har i åtanke när jag skriver
ett inlägg.
Mycket märkligt måste jag säga.
Jag är förvånad över hur många som läser och tror att
det är dom jag skriver om.
Men jag känner att jag måste bemöta en kommentar som
var lång som ett brev.
Du vet förhoppningsvis själv vem du är.
Det du skriver har ingen som helst förankring i verkligheten.
Det du har fått höra är en fabel.
Om du tänker efter så inser du säkert att det du säger är en omöjlighet.
Dock känns det hela som  deja vu.
Och jag tycker verkligen att du ska göra som du skriver,nämligen sluta 
läsa min gnälliga blogg.
Jag har mellan 150/200 läsare per dag runt hela världen,så det lär 
inte märkas om du slutar läsa den.
Jag tycker absolut inte att man ska läsa en blogg som man tycker är
tråkig o gnällig :)
Men jag har ett gott råd på vägen till dig.
Nämligen...Ta reda på hur saker och ting ligger till innan du börjar 
kräka på folk.




1 kommentar:

  1. Kan inte annat än hålla med dig. Förstår inte heller varför man läser en blogg som man inte gillar. :) Själv älskar jag dina inlägg ... kan vara därför jag läser den. hihi

    SvaraRadera