måndag 5 maj 2014

En ny dag

som är som alla andra.
Upp o hoppa iväg till modern,hem till Zeus.
Och och försöka ha ett eget liv de få timmar som finns kvar.
Inte lätt men det går.
Modern blir bara sämre och sämre för varje dag som går.
Men brodern och jag klarar av det.
Jag minns när min fader låg på sjukhus och hur mycket
problem det var då.
Så därför skulle jag vilja säga till en person som jag vet läser
min blogg.
Håll dig gärna borta.
Du är inte så viktig som du tror att du är.
Det ända du gör är ställer till problem.
Du har inget att tillföra.
Ingen behöver din hjälp.
Jag vet att du tror att vi inte klarar oss utan din kunskap.
Men tro mig när jag säger -Det gör vi!!!!!
Lär dig leva ditt liv.
Jag hatar ingen.Spiller inte min tid på hat.
Men dig tycker jag väldigt illa om.
Jag har faktiskt väldigt svårt att förstå att det finns personer som du.
Som aldrig önskar någon gott.
Du lever på människors olycka.
Och jag undrar om du har ett liv???
Har du det???
Ta itu med det då och blanda dig inte i andras.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar