tisdag 20 maj 2014

Men hallååå

nu känns det väl ändå för mycket.
Nu får jag ta mig ett snack med dig igen.
Du,ja just du Gud!!
Jag ber inte jag skriver det är samma sak.
Och jag vet att jag är "klagig"
Jag sa ju att jag inte bad dig om extrema temperaturer.
Men nu tror jag bestämt att du försöker visa att det är du
som bestämmer och inte jag.
I går var det kallt och i dag stiger det avsevärt.
Vill bara upplysa dig om att jag inte gillar så här mycket värme.
Jag bor ju som sagt i Sverige!!!!
Och jag svettas.
MYCKET!!
Och vad mina plantor anbelangar så gillar dom det inte heller.
Hur förväntar du dig att dom ska hänga med i dessa svängningar.
Det hade varit bra om du bestämde dig för vilket väder vi ska ha.
Och sedan bara håller du dig till det.
Bara ett förslag alltså.
Mina förslag brukar vara bra,det vet du ju redan.
Eller hur??
Det här är inte det sista du hört från mig.
Det vet du också.
Lite skärpning tack :)


Ps
Till er som inte fattar att jag skämtar och tror att jag håller
på att förlora förståndet vill jag bara säga -
Jag tror på Gud men ingen elak Gud.
Så jag pratar med honom :)
Mitt förstånd är helt ok.
Bara så ni vet :)
Ds

                                          Det var varmt 12.45.Nu är det ännu varmare.
                                          Sverige är vackert på sommaren
                                          Blommor behöver sol och värme
                                          Men inte hur mycket som helst :) Inte jag heller!!!

1 kommentar:

  1. hahaha, hälsa honom så gott nästa gång ni snackas vid. :D

    SvaraRadera