lördag 17 maj 2014

Vilket vackert väder,

det har varit i dag.
Precis lagom varmt men med sol hela tiden :)
Jag kan bara tolka det på ett sätt.
Tack Gud för att du är inne och kikar
på min blogg ibland.
Jag menade inte att du skulle fixa Sveriges väder
på en gång,du har ju en hel del andra länder att 
hålla reda på.
Men som sagt jag bugar och tackar.

Vi har varit iväg hos modern i dag.
Kanske kommer hon hem på måndag.
Återstår att se.
Det vänder snabbt när det gäller henne.
Men det verkar som om hon är på väg tillbaks till
sitt gamla jag.
Så jag ser med spänning fram emot måndagen.

                                          Jag ska så småningom skriva ett inlägg om vad
                                          jag tycker om sjukhusparkeringar.

                                          Zeus hälsar också o tackar.
                                          Det är så vackert ute nu.
                                          I syrenernas tid
                                          Och gullregnets månad.
                                                    Ute på promenix

1 kommentar:

  1. Dina diskussioner med gud är bara sååå härliga och roliga att läsa. Snacka om att bli inspirerad. Japp, det är du ... riktigt inspirerande. Love you. :)

    SvaraRadera