onsdag 14 maj 2014

Det finns kompisar

Och det finns vänner.
Vad vill man helst ha?
Vänner i mitt fall.
De behöver inte vara många man behöver bara
dom man kan lita på.Och  jag har två,
som jag litar på med hela mitt hjärta.
Kan inte påstå att jag har hemligheter.
Men det som ingen annan vet,vet dessa två.
De har gått med mig genom många år.
De vet vem jag är.
De älskar mig som jag älskar dom.
Det är allt jag behöver.
                                                    Cissi
                                              Carina


2 kommentarer:

  1. Kärlek och vänskap genom livet, vissa kan inte behålla vänner nära i mer än ett år eller två, sen kommer de rätta sidorna fram som ingen klarar av, så vi som kan vara riktiga vänner genom stormarna och glädjen, vi kan skatta oss lyckliga och kompetenta <3

    SvaraRadera
  2. Känner mig precis lika lyckligt lottad och behöver inte fler vänner. Och INGEN kommer någonsin att kunna förstöra den kärlek och vänskap vi har. :)

    SvaraRadera