tisdag 13 maj 2014

Vems blogg är detta???

Det är min.
Här skriver jag vad jag vill.
Även om det finns dom som inte vill att jag ska skriva alls.
Ledsen att göra er besvikna men det kommer inte att hända.
Även om ni känner er träffade så bekymrar det inte mig.
Det bevisar bara hur osäkra ni är på ert liv och era relationer.

Jag har aldrig trott på att det finns onda människor.
Men det finns det.
Men jag har haft tur för jag har i hela mitt liv endast träffat på en
sådan person.
Och "hen" är genuint ond och elak.
Men försöker som sagt framställa sig som ett helgon.
Och det kan väl stämma men vingarna på den ryggen är svarta,
och inte vita som de bör vara.

Du bara förstör!!!!
Var så god fortsätt.
Karma finns.

Det finns ju även personer som gör en väldigt glad.
Det är de jag väljer att ha i mitt liv och de väljer mig.

Här kommer lite bilder från i går och i dag.
Livet är skönt ibland ;)    Det räcker inte med 8 meter för Zeus.
                                          Sam o mormor hade kul.
                                          Ute och fikade med den jag älskar att fika med.
                                          Vissa tror  att grönt är farligt för hälsan :)




2 kommentarer:

  1. Precis så är det, kunde inte skrivit det bättre själv.

    SvaraRadera
  2. Fina syster :)Hoppas du får komma hem snart :) Minns när jag var liten o vi var o hälsade på dig. kram / Linda

    SvaraRadera